preload-image

Πολιτική επιστροφών

Όροι προϋποθέσεις αλλαγών ή/και επιστροφών

Αν, μετά την παραλαβή της αγοράς, ο πελάτης δεν μείνει ευχαριστημένος, επιτρέπουμε την αλλαγή ή την επιστροφή του εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής του, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή φθαρεί. Συνεπώς, δεν αποδεχόμαστε αλλαγές ούτε επιστροφές προϊόντων που έχουν φθαρεί ή χρησιμοποιηθεί εφόσον δεν πρόκειται για προϊόντα που φέρουν ελάττωμα. Στην περίπτωση επιστροφών που δεν αφορούν ελάττωμα του προϊόντος, είναι απολύτως απαραίτητο αυτό να διατηρεί το αυτοκόλλητο επί της συσκευασίας (δηλαδή να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προιόντος) και να μην έχει εμφανή σημεία χρήσης. Εάν φέρει στοιχεία χρήσης δε θα μπορέσει να γίνει επιστροφή χρημάτων.

Για να ασκήσετε το ανωτέρω δικαίωμα υπαναχώρησης ή αλλαγής ή επιστροφής ενός προϊόντος, θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να ασκήσετε αυτό το δικαίωμα μέσω μιας αμετάκλητης δήλωσης (για παράδειγμα μέσω e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση puurgr@gmail.com ή στο τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 5449537.

Για να αλλάξετε ένα είδος με κάποιο άλλο, θα πρέπει να προβείτε στην επιστροφή του ώστε να σας καταβληθεί το αντίστοιχο ποσό, και κατόπιν να πραγματοποιήσετε μία νέα αγορά.

Συνέπειες της υπαναχώρησης

Σε περίπτωση υπαναχώρησης θα επιστρέψουμε στον πελάτη το αντίτιμο της αγοράς του προϊόντος (μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) χωρίς καμία αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο σε 14 συναπτές ημέρες από την ημέρα που θα ενημερωθούμε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από το παρόν συμβόλαιο. Θα προβούμε στην πραγματοποίηση της εν λόγω επιστροφής χρημάτων χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε από τον πελάτη για την αρχική συναλλαγή, εκτός και αν ο πελάτης έχει δηλώσει το αντίθετο. 

Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να ανασταλεί ώσπου να λάβουμε το προϊόν. 

Στην περίπτωση που πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν, τότε μαζί με την επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος επιστρέφεται στον καταναλωτή και το κόστος των μεταφορικών. Ειδάλλως, τα έξοδα της μεταφοράς και της επιστροφής των προϊόντων, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή.

Επαναλαμβάνεται ότι λόγω της ιδιαιτερότητας των προϊόντων και για λόγους υγιεινής, τα προϊόντα που φέρουν εμφανή σημεία χρήσης και δεν έχουν το προστατευτικό αυτοκόλλητο στη συσκευασία τους θα θεωρείται ότι έχουν χρησιμοποιηθεί και δεν θα χωρέσει επιστροφή των χρημάτων.

Στην περίπτωση ακύρωσης της αγοράς, η μεγαλύτερη προθεσμία για την επιστροφή του χρηματικού ποσού που κατέβαλε ο καταναλωτής για τα προϊόντα θα είναι 14 μέρες από την ακύρωση της αγοράς.

Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται πάντα με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.

Για να επιστραφούν τα χρήματα των παραγγελιών που εξοφλήθηκαν μέσω τραπεζικής κατάθεσης, ο πελάτης πρέπει να υποδείξει στο PUUR έναν κωδικό IBAN, έτσι ώστε να μπορέσει να του επιστραφεί το αντίστοιχο ποσό. 

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας και της ετικέτας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός των όρων της πολιτικής μας δεν θα γίνονται δεκτές, και θα επιστρέφονται σε εσάς με δική σας χρέωση.

Πολιτική για Μη Παραληφθείσες Παραγγελίες
 
Στο puur.gr καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η παραγγελία σας να παραδίδεται έγκαιρα και με ασφάλεια. Ωστόσο, σε περίπτωση που μία παραγγελία δεν παραληφθεί από τον πελάτη και επιστραφεί σε εμάς από την εταιρεία ταχυμεταφορών, ισχύουν οι παρακάτω όροι:


Αυτόματη Ακύρωση Παραγγελίας
Όταν η παραγγελία επιστρέφεται σε εμάς ως μη παραληφθείσα, ακυρώνεται αυτόματα για λόγους διαχείρισης αποθήκης και χρέωσης μεταφορικών.


Επανεκτέλεση Παραγγελίας
• Για να σταλεί ξανά, χρειάζεται να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας μας.
• Η νέα αποστολή πραγματοποιείται μόνο με προπληρωμή (χρεωστική/πιστωτική κάρτα, κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό ή μεσω IRIS). Παραγγελίες που δεν παραλήφθηκαν δεν αποστέλλονται ξανά με αντικαταβολή.


Επιλογές Αποστολής
Αν έχετε αντιμετωπίσει δυσκολίες με την εταιρεία courier (π.χ. ACS), μπορείτε να επιλέξετε κατά την παραγγελία σας την αποστολή μέσω Box Now για εύκολη και γρήγορη παραλαβή από locker, όποτε σας εξυπηρετεί.


Συστάσεις για Αποφυγή Καθυστερήσεων
Σας προτείνουμε να παρακολουθείτε τακτικά τα SMS/e-mail ενημέρωσης από την courier και, σε περίπτωση προβλήματος, να επικοινωνείτε άμεσα μαζί τους ή με την ομάδα μας για βοήθεια.
Η πολιτική αυτή ισχύει για όλες τις παραγγελίες και έχει στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών μας με ταχύτερη και ασφαλέστερη διαχείριση αποστολών.
Product was successfully added to your cart!